AJUDAA !
Hola,gràcies per escoltarme.La meva consulta es sobre els 2 millors amics que tinc.Un es va enfadar amb mi perqué el vaig insultar però li vaig demanar perdó i el altre ens vam liar i després ens voliem tornar a liar i vam prometre que no ho dirirem a ningu pero jo li vaig dir a la meva millor amiga i ell també es va enfadar perqué ella no aguantava mes i ara com que ells són mol amics no em xarren i per tot el que faci em critíquen i em basilen.Estic molt deprimida,no se que fer.
Siusplau ajudaaaa !
InterPersonal

Hola nerea_14! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Ostres! i creus que has fet suficient per intentar reparar la situació? Els hi has demanat disculpes?
A vegades se'ns posen aquestes situacions davant perquè poguem aprendre algunes coses sobre nosaltres. Entenc que tu ja saps que insultar i trencar pactes no és adequat i porta conseqüències negatives i que potser se t'ha escapat de les mans.
Intenta aprendre molt d'aquesta situació i valorar en cada moment s'hi podràs assumir els conseqüències de les teves accions i decisions. Sembla que aquest cop és dur reperar. Jo et recomanaria que demanis disculpes sincerament i cara a cara. Assumeix la responsabilitat de que et vas equivocar i potser t'escolten.
Ells deuen estar molt dolguts i per això els hi costa apropar--se. Segurament es senten decepcionats.
Dóna'l-s'hi també uns dies i deixa que les coses es vagin posant a lloc.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat