Em trobo grassoneta...
Hola,sòc una noia de 13 anys, a l'estiu estava gordeta, però ara estic més primeta, encara que no estigui com jo vull... Fa uns dies em vaig començar a mirar molt al mirall, perquè encara m'agradaria perdre uns kg jaja, ara mateix tinc un pes de 57 kg més o menys i la meva alçada és 1'54 m. Sempre que vull menjar sà i fer més exercici, al cap de dos dies em canso i torno a la vida d'abans... Siusplau, necessito un o uns quants consells per obtenir el que vull..
Ajuda siusplauu!!!
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no t'agobiis, quan volem adquirir nous hàbits hem de ser pacients amb nosaltres mateixos, autoexigir-te en excés només farà que costi més encara. Per mantenir un bon pes només cal que mengis tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
), i repartit en 5 àpats (3 principals: esmozar, dinar i sopar, i 2 complemetnaris: 1 a mig matí i 1 a mitja tarda). No et saltis cap àpat, no passis gana i no et "prohibeixis" cap aliment, ja que recorda que aliments com la bolleria, dolços, etc. també formen part d'una alimentació saludable sempre i quan els mengem de forma moderada. I recorda que també és important fer esport. Tingues paciència a l'hora d'adquirir nous hàbits i parla amb la família per a que ells també s'impliquin. Molts petons!!