Una noia de 15 anys que no es sent agust
Hola, em dic Maria Gomez i tinc 15 anys medeixo 1,63 i no arribu als 50 kilos. A l'escola s'han arribat a ficar-se amb mi molts cops, em sentu compltament sola i no tinc amics. Molts cops s'em han apropat gent dient-me que no tinc amics perquè sóc anorexica, realment no se si ho soc, no em trobu agust amb el meu cos, em veig massa prima, i cada vegada que es fiquen amb mi sem treuen les ganes de tot, menju tant com puc per intentar engreixar-me, jo crec que menju massa i tot, però al final de dia acabu vomitant i no se si serveix d'algu menjar tant, em senta malament, no veig cap progrés en el meu cos em segueixo veient igual de prima o més.
Si us plau ajudeu-me i digeume si per la meva alçada i el meu pes estic bé, i que puc fer per engreixar-me una mica de manera proporcionada, no vui tenir mes panxa només vui tenir més volum per tot el cos. Gràcies per l'ajuda.
Sara Bujalance

Hola Maria! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Si el teu pes no arriba ni als 50 quilos sí és un pes baix, però el que més em preocupa és el fet de que vomitis el menjar, que no et trobis bé, que no et sentis bé amb el teu cos i que ho estiguis passant malament. Tot això que t'està passant no és normal i és necessari trobar-hi solució. Per aconseguir una solució és important que parlis amb els pares i els expliquis tot això. Sé que pot costar fer-ho, però és fonamental que ho facis. Necessites ajuda, i els teus pares volen ajudar-te de la mateixa manera que ho voldries fer tu si ells tinguessin un problema, així que parla amb ells el més aviat possible. Molts ànims i molts petons!!