Tinc por del meu pes
Hola!
Volia preguntar per saber com estic de pes per la meva estatura, edat i tal.
Tinc 14 anys acabats de fer i medeixo 1'60 i peso 41kg. De pes estic per sota de la meva mitjana però tampoc veig que s'em notin les costelles, no puc fer res per engressar crec jo, res m'afecta.
Com estic i què puc fer?
Sara Bujalance

Hola Annuchfur! Sí és veritat que el teu pes és baix, per això és important que mengis de tot, variat, equilibrat, suficient i repartit en 5 àpats diaris (3 principals i 2 complementaris) per tal d'assegurar-te una bona salut. També és important que facis revisions mèdiques periòdiques per comprovar tel teu estat de salut. Si menges bé, equilibrat i suficient, et trobes bé i al metge tot va sortint bé, no t'has d'amoïnar tot i tenir un pes baix. A més, pensa que hi ha persones primes de forma genètica, de manera que els costa guanyar pes tot i voler. Per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Molts petons!!