estic fatal!!
hola m'agradaria que m'ajudessiu:
Medeixo uns 1,50cm y peso 87 kg
se q es molt y tambe se q tinc sobrepes a mi m'encantaria se una noia amb una altura y un pes normal(tinc 13 anys y a l'octubre faig 14)(fa dos mesos em va vindre la regla)
els meus pares no m'ajuden molt a baixar de pes la veritat.y no tinc ni colesterol ni diabetis ni ningun tipus d'alergia.
faig esport 2 dies a la setmana(hip hop 1.30h)tambe cal aclarir que no puc parar de comprar-me coses(de menjar es clar)
no tinc amigues i no trec gaire bones notes.
en fi que m'agradaria q em fesssis algun tipus de dieta o alguna planificacio per poder baixar de pes.
gracies.
InterPersonal

Hola Silvia!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Pel tema de la dieta et recomanem que facis la consulta al consultori de l'alimentació, amb la Sara Bujalance, que segur que et pot orientar molt millor que nosaltres.
Referent al tema de les amigues estaria bé que t'apuntessis a alguna activitat que t'agradi, n'hi ha moltíssimes i per a tots els gustos. Així pots conèixer gent i fer noves amistats mentre t'ho passes bé i et distreus, evitant així estar constantment comprant-te coses de menjar, què et sembla?
Esperem haver-te ajudat una mica i t'animem que consultis el tema de la dieta amb la Sara!
Una abraçada,
Mariona Busto
www.consultajove.cat