JA NO SER QUE FER
Hola, soc una noia i tinc 15 anys, ha arribat un punt que ja no ser que més fer . Tinc moltes coses al cap. I molts dubtes. El primer és que porto dos setmanes malalta sense anar a l’escola i ningú m’ha preguntat que com em trobava ni res i tampoc m’han dit res si necessitava ajudar per recupera els apunts de classe. I si algú m’ho ha preguntat es perquè jo els hi he parlat i de pas m’ho han preguntat. El que més mal em fa es que la meva millor amiga no m’ha dit res. I jo em pregunto perquè , es que no l’importo ? Jo sempre que no be a escola li pregunto perquè no ha vingut i li pregunto com esta . però ella no i no se perquè.
També altres dubtes que tinc es que no entenc que faig perquè ningú m’obri per whatsapp ni res i no em sento integrada ara mateix en lloc. Perquè moltes vegades em donen ganes de plorar perquè sento que tot el que faig acaba malament i que res em surt be i sembla que tothom estigui en contra de mi. I jo ja no ser que fer.
I també sento que no li agardo a ningú perquè no me liat ni he tingut res de res amb ningú ni que sigui tanteig no he tingut res i comço a deprimirme perquè tothom ha tingut alguna experiència de aquestes i jo no.
Siusplau ajudeu-me i contesteu el més aviat possible siusplau. Perdo per les faltes.
InterPersonal

Hola bonica!
Primer de tot esperem que ja t'hagis recuperat!!
Entenc que et sentis malament, a vegades esperem que la resta de gent es comportin amb nosaltres tal i com ho fem nosaltres amb ells. I no sempre és així, oi? No sé quins són els motius pels quals no t'han dit res, però pots intentar parlar amb la teva amiga i dir-li com t'has sentit. És important que fem saber a la gent del nostre voltant allò que ens fa mal. Així ells tenen l'oportunitat de no repetir-ho o de donar el seu punt de vista.
Respecta a liar-se, tingues paciència. Et recomanem que no facis res per obligació o perquè toca, ja que no acabaràs de disfrutar de la situació. Espera a estar-ne convençuda, perquè llavors ho viuràs molt millor, ja veuràs! Recorda que tothom té el seu ritme. Et deixo l'enllaç d'una enquesta que van fer els responsables de la pàgina:
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat