Dubte
Hola! Vaig enviar una re-resposta, que hem vau dir que ja habia sigut resposta, pero no se con llegir la resposta. La pregunta es aquesta: http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/23101
Mersi☺️
InterPersonal

Aquí la resposta:
Bon dia,
Primer de tot donar-te les gràcies per la teva consulta. Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal.
Dir-te que el que et passa és totalment normal, moltes vegades quan estem en una situació en la qual hem de demanar ajuda ens entren totes les pors i li donem més voltes del que toca al "que diran els altres".
Pensa que en la vida, SEMPRE passem per moments de tot, bons i dolents, i això, tant el teus pares com els teus professors ho saben. No per ser una noia que treu bones notes, que té una bona família, etc. tens prohibit passar moments més baixos i demanar ajuda si ho creus necessari!
Així que jo t'animaria a no donar més voltes al que pensaran i parlar amb els teus pares o amb el teu professor, demana-li l'horari d'aquesta psicòloga que et pot donar un cop de mà! No fa falta que li expliquis cap mena de detall de res, no has de donar explicacions de perquè la vols anar a veure! Ja veuràs com parlant amb ella et sents molt millor!
Si tot i així et segueix fent molta vergonya, també pots dir-li que t'ho ha demanat una amiga, o digues-li a una amiga que parli amb el teu professor per tu!! Busca estratègies, el que està clar, però, és que pel que dius, part de la solució al que expliques és poder parlar amb algú, així que endavant! Fes-ho, ara toca pensar en tu i no en el que els altres pensaran al respecte!
Molts i molts ànims! Una abraçada!
www.consultajove.cat