Fas pudor...
Hola, tenim una amiga que fa uns mesos que fa molta pudor. Li hem dit i hi va estar un temps que es va posar una colònia per dissimular la pudor, però tot hi així continua igual. Ara creiem que ja no se'n posa. I no es res de l'estomac, perquè no es renta les dents i com a molt es dutxa dos cops a la setmana. Ja vam parlar amb ella, però no s'ho creu perquè ningú més li diu. Però fa uns 5 o 6 dies una amiga seva ens va preguntar: La ______ fa pudor eh? I nosaltres no sabíem que dir. No sabem que fer, que dir ni res. I si us plau no digueu que parlem amb ella ni amb la seva mare. Perquè ja ho hem fet. Quan ella parla, tothom s'aparta.
Gràcies per la vostre ajuda.
Responeu ràpid si us plau, es que no es pot aguantar.
InterPersonal

Hola Laura i Núria,
Gràcies per la vostra consulta. Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal.
Us he de felicitar per haver parlat amb ella! No devia ser fàcil iniciar aquesta conversa, però sembla que va tenir una mica d'efecte, no?
Jo us recomanaria que intenteu tornar a parlar amb ella, sobretot des del punt de vista que l'adolescència és una etapa de la vida on les hormones desprenen molta olor i que és important pels adolescents mantenir una bona higiene.
Si després de parlar amb ella no hi ha cap reacció.... doncs haureu d'acceptar que aquesta és la seva olor corporal. No podem obligar a ningú a canviar, oi?
Una abraçada!
www.consultajove.cat