els meus pares
hola! primer de tot magradaria ser anonima.
be tinc problemas a casa i aixo em costa que pugui estudiar. tinc molt poca confianca amb la meva mara i ella tambe.
que puc fer perque la meva mare tingui confianca amb mi? li explico tot i ademes sempre l'estic donant ajuda.
siusplau ajuda'm perque estic tope deprimida:(
Elena Crespi

Giina<3, has provat de dir als teus pares com et sents? que sents que no confien amb tu i que sents que no pots confiar amb ells?
Em dónes poca informació sobra la vostra situació però, primer de tot, et diré que és important que trobis temps i espai per a centrar-te amb els estudis. És important que sentis que t'hi esforces perquè així t'aniran més bé.
Pel tema dels teus pares, et proposo que els hi diguis obertament com et sents però tingues en compte que no conec suficientment la vostra situació per poder-te donar un consell més acurat.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com