💥💥💥
Hola, mira jo vull comentar una cosa. No es molt greu, pero m'agradaria saber si hi ha alguna manera. Tinc 13 anys cami de 14. Medeixo molt poc, soc molt baixeta per mala sort, medeixo 1.52 metres i peso 41-42. Soc de constitucio petita. Soc una persona que al dinar, sopar... Menja poquet pero despres entre el dinar i el berenar o el berenar o sopar menjo mes. No ser si m'explico. Imaginem dino a les 15:00, bereno a les 17:00 i despres a les 18:00 menjo un poquet de galetes, mes tard xocolata i aixi anar fent... Faig basquet tres dies a les setmanes (1:30h cada dia) i despres un partit. Tambe faig alguns exercicis a casa o vaig a correr... Soc esportista. Tinc les cuixes normals jo crec i la panxa tambe pero saps la tipica xixa que surt una mica, doncs jo la tinc i m'agradaria no tenirla. Faig un exercici a les nits que el va dir una amiga pero no serveix gaire de res. Crec que no estic gorda, em comparo amb l'altre gent i esta be pero tinc alguns dubtes.
1- l'esport que faig esta be o hauria de ferne mes?
2-creus que tinc un pes normal, baix o alt?
3-hauria de menjar mes al dinar i al sopar i deixar de menjar tonteries pel mig? Es que a mi m'encanta el menjar, els dolsos, els passtissos, les creps... Tot😋
4- saps algun exercici per aprimar aquesta xixa de la pagina?
Graciies!
Sara Bujalance

Hola! Vaig per putns: 1.- L'esport que fas està molt bé. 2.- El teu pes també està bé, no necessites aprimar res! (Si aprimessis podries tenir problemes de salut i creixement) 3.- És important que facis els àpats principals prou bé de cara a no quedar-te amb gana, ja que això afavoreix el "picoteo" entre hores. Dina bé, berena bé i així no et caldrà "picotear" abans del sopar. I recorda que no hi ha cap problema en menjar dolços, xocolata, bolleria, etc. sempre i quan els mengem de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne, així que si de tant en tant vols berenar alguna cosa així no pateixis i fes-ho. 4.- Aquesta "xixa" que dius que tens és una xixa molt normal i que tothom té, una mica més o una mica menys, però tothom té greix al cos (sense greix no podriem viure). La millor manera de mantenir a ratlla aquesta "xixa" és menjar equilibrat i fer esport habitualment com ja fas. Per treballar panxa i cintura en concret pots provar de fer aquests exercicis:
Molts petons!!