Urgent - 26feb
Hola mireu ultimament estic passant uns dies molts dolents perk tinc moltes cagades del passat en que no puc parar de pensar i em veig una persona horrible. Ja no se k fer. Un es que vaig perdre la virginitat de festa amb un paio k no coneixia i laltra k vai nar a casa del novio d'una amiga un dia q estava com depre i doncs vam follar tmb.. Aixo ia va pasar fa temps pero ara es quan mes men arrepenteixo. Em faig fastic a mi mateixa per lu del desconegut i em sento la pitjor amiga del món per lu altre i ara ia no puc fer-ne res al respecte només carregar-ho i em destrossa.. no sé en k estava pensant aquells dies..
Ajudeume siusplau
InterPersonal

Hola petitona,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades nosaltres mateixes som les nostres pitjors enemigues. Estic segura que si una amiga teva t'expliqués aquesta situació, tu no series tan dura, oi?
Evita fer aquests judicis de tu mateixa. Si sents que t'has equivocat, procura aprendre de la situació per evitar repetir-la.
És a dir, si no et va agradar embolicar-te amb aquell noi la primera nit, intenta recordar en quin moment se te'n va anar de les mans. Com et senties, quina era teva intenció? Què esperaves? i sobretot, a partir de quin moment et vas començar a sentir malament. Sé que és complicat, però t'ajudarà a veure quins van ser els moments perillosos i podràs posar-te una ALARMA per la pròxima vegada!
A vegades utilitzem el nostre cos i la nostra sexualitat com una via d'escapament per sentir-nos atractives i, sobretot, valorar-nos com a persones. Procura prendre't un temps per tu mateixa, per cuidar-te, per fer coses que t'agradin i estar amb els teus amics i la teva família. Crec que ara és un bon moment per centrar-te en tu i CUIDAR-TE!
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat