Amigaa!
Hola dons aquest es el meu problema:
Fa 4 anys vaig conèixer a una molt bona amiga meva i desde aquell moment no ens hem separat, aquest any ens hem fet molt ja que anavem a la mateixa clase i feiem les mateixes extraescolars les dos. Ens portavem molt bè fins que uns dies no sè perquè hem va parar de parlar, el problema es que ja fa dos semanes que no ens dirigim la paraula i no sè el que passa, he intentat parlar amb ella peró gairebè sempre canvia de tema. Estic perduda!! vull solucionar aquest tema prke no la vull perdre com amiga. AJUDAA SIUSPLAU!
GÀCIES!.
InterPersonal

Hola!
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la teva situació.
Primer de tot hem de tenir en compte que les amistats, igual que les persones, també evolucionen, i això vol dir que a vegades passen per temporades més intenses, però també més distants, on un dels membres prefereix estar sol o explorar altres amistats. I això és completament normal i enriquidor!
Si tu has parlat amb ella per demanar-li què li passa i no et contesta, dóna-li el seu temps. Li pots dir que tens la intuïció que li passa alguna cosa i que quan ella vulgui en podeu parlar. Estigues amb ella, feu coses divertides i rieu juntes, però tampoc t'oblidis completament de tu, em sents?
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat