Perdua de la millor amiga.
Hola , soc un noi de 16 anys , vaig repetí 2n d'Eso i en 3r i vaig coneixer una noïa (la mes "popular" de la quinta) on i vam fer molta amistat, aquest any a 4rt també m'ha tocat amb ella a classe i la veritat es que la considero la meva millor amiga. El meu prublema és que soc un noi molt vergonyos i sentu que l'estic perdent perquè ja no hi parlem com abans, ens contabem tot el que ens passava i cada cop em parla menys (pot ser que em parli igual com sempre però hi soc molt maniós). També tinc molta enveja quan li dona una abraçada a algun amic i a mi no. Estic començant a
tindre-hi una obsessió en aquesta noïa ? No se si el que sento es alguna cosa mes que amistat. Ajuda , ultimament estic molt trist perquè m'agradaria estar sempre amb ella .
InterPersonal

Hola mullallo16,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A vegades la diferència entre l'amistat i l'amor és una línia difícil de definir. Només pots saber què sents exactament per aquesta noia. Si tens la sensació que no ho tens clar, dóna't un temps. Observa't i mira com reacciones davant seu, com et sents i com et fa sentir.... també procura ser honest amb tu mateix i saber si t'imagines o no un futur amb ella com a parella.
No és fàcil entendre els nostres sentiments i a vegades es troben tots embolicats, així que no et precipitis i ja aniràs veient cap on tires. Llavors sí que hauràs de decidir què fas amb aquesta informació (però és important que tu la tinguis clara).
Una abraçada!
www.consultajove.cat