no se que fer
Hola, m' agradaria fer una consulta, la veritat, fa temps vaig estar amb un noi que emb va fer mal, ja fa temps pel meu aniversari el vaig bloquejar del faceboock perque m' habia enganyat y no era la primera vegada, ell posaba l' excusa de que era la seva millor amiga cuando no podia ser perque va posar al face una relacio y bueno, una amiga que es parla amb ella diu que el noi emb trova a faltar y jo no se si creure'l perque m' ha fet mal mes d' un cop y cada vegada deia el mateix pero seguia fent el mateix y l' altre vegada volia temps perque no sabia que volia per aixo emb va tallar, total, que despres de un temps emb vaig trovar la relacio amb l' altra noia al seu face y llavors no se que fer, si perdoarli y donarli un altre oportunitat o que
InterPersonal

Hola Ann,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Entenc que tinguis aquest dubte, quan una persona ens traeix i ens fa mal, és difícil tornar a confiar en ella. No tens cap obligació a perdonar-lo o a donar-li una nova oportunitat si tu no ho sents així.
Per poder recuperar la vostra relació, o com a mínim, l'amistat que hi havia, cal que es torni a construir la confiança i això no es fa únicament amb un "perdó". Cal que totes dues parts hi posin esforç i demostrin la importància que té per ells aquesta relació, a través del respecte i de l'admiració.
Si no ho tens clar, espera't uns dies i observa com es comporta.... potser t'ajuda a decidir-te ;)
Una abraçada
www.consultajove.cat