Depilació Cames
Hola! Fa temps que em vull depilar les cames, però jo no hi tinc gens de pels, només "bello", pero moltisim, la gent al estiu m'ho diu molt al portar shorts i no vull que aquest any em segueixi passant. Vull depilar-me amb crema, em podriau recomendar alguna que pugui anar bé? I voldria saber, normalment, cada quan s'han de depilar. mercii🙏😋
Sara Bujalance

Hola! Tant al supermercat com a una perfumeria o a una farmàcia pots comprar cremes depilatòries. Abans de posar-te-la per tota la cama, fes una petita prova en un tros petit de la pell, per comprovar que no et fa cap reacció, i quan vegis que tot està bé, pots posar-te-la a les cames. Depenent de la persona, la depilació amb crema s'ha de fer cada 15 dies aproximadament. Si és la primera vegada que et depiles, demana-li ajuda a la mare, o a algú de la família, o també pots anar a que t'ho faci un professional. Molts petons!!