sentir-se sola
(Hos escric en castella perqué normalment el parlo)
El verano pasado salia con un grupo den amigos, pasaron algunos problemas al empezar el instituto pero pedí perdón y todo parecía ir bien. Poco a poco empeze a notar que se distanciaban de mi unos mas que otros y al día de hoysolo me hablo con ellos en el instituto. Intente arreglar el problema pero dicen que no pasa nada. Nunca me dicen para salir ni se preocupan por mi, sabiendo que tengo muchísimos problemas y quedándome todos los días en mi casa sola ya que soy hija única. Les estoy dando espacio para que tengan las cosas claras y así darme cuanta di les importo o no. El caso es que son como mis hermanos y me suele muchísimo estar sola, sin amigos ni apoyo. Me gustaría que todo fuera como antes pero no se que hacer y llevo meses muy mal llorando día si y día también, hasta hr llegadoa pensar en quitarme la vida pero no puedo por mis padres. Solo quiero recuperarlos pero nuestra relación a cambiado. ¿Que puedo hacer? Ayuda porfsbor y muchas gracias.
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per escriure'ns. Entenc que la situació que estàs passant no és fàcil per tu i que estàs patint molt.
Sovint la nostra tristesa ens porta a aïllar-nos dels altres i esperar que siguin ells els que ens busquin i estirin per fer activitats. Però la veritat és que la millor manera de sentir-se més bé, és començar a ser una part activa. Què vol dir això? Doncs no esperis que els teus amics et truquin i t'avisin si surts, sinó que sigues tu la que proposi sortir, anar a prendre algo, o mirar alguna peli. Veuràs com si ells veuen que tu també fas alguna proposta, mica en mica, tot s'anirà col·locant.
També has de tenir en compte que l'amistat, igual que qualsevol relació humana, canvia amb el temps, per tant, no serà sempre igual amb els teus amics, hi haurà moments de molta complicitat, altres moments més distants, o fins i tot barallats.... i ho hem d'acceptar (si és el cas)
Però de moment posa en pràctica això i un cop a la setmana fes la teva proposta!
Una abraçada!
www.consultajove.cat