No m'agrado
Bona tarda.
Des de sempre no he estat una noia precisament prima però fins ara no m'ha importat.
Veig com tots els nois miren a les noies de la meva classe amb ulls embadalits perquè tenen un bon cos, no vull dir que vull que hem mirin així, sinó que de tant en tant, a qualsevol noia li agrada que les mirin perquè son guapes, no noies?
Faig 1,70 (més o menys) i peso 75kg.
Veig tots els consultoris de les noies que pesen 60 0 55kg, i em miro i penso: perquè es queixen?, tan de bo jo peses això? i em deprimeixo perquè si una noia que pesa 60kg es veu gorda, aleshores jo com estic.
Moltes gràcies per escoltar-me. A vegades va be parlar d'això amb anònim amb algú que no et coneix.
Molts petons.
Sara Bujalance

Hola! Pensa altres noies pesen menys perquè la seva alçada també és inferior que la teva, així que no et comparis amb les altres noies perquè cada cos és diferent. De fet, dues persones de mateixa alçada i pes poden tenir cossos molt diferents, sent una més prima que l'altra, per exemple. I molt important també, és completament normal que t'agradi notar com els noies et miren, és quelcom del tot natural. El que has de tenir en compte és que cada noi té un gust diferent, de manera que no a tots els hi agrada el mateix, de la mateixa manera que a les noies no els agrada sempre el mateix en els nois tampoc. Això vol dir que hi haurà nois que miren noies més baixetes, o més primes, per exemple, però n'hi haurà d'altres que prefereixin noies més altes amb més cos. Així que estigues segura que, encara que tu no te n'adonis, hi haurà nois que et miraran a tu. A més, la teva felicitat no pot dependre del número que surt a la bàscula, així que no ho permetis! Viu feliç, disfruta i recorda que per mantenir un bon pes només cal menjar equilibrat i fer esport habitualment. MOlts petons!!