Pes!!!
Mira, tinc 13 anys, anant cap als 14. Peso 38 quilos, i 1,52 d'altura. No sé si el meu pes esta bé per la meva edat,... De la meva classe soc la que menys pesa, però les qüixes les tinc una mica "gordes". Quan em tinc que dutxar al insti, a vegades em fa vergonya i tot, perquè em diguin gorda com m'han fet fa poc. Igualment que hi hagi una nena que diu que tenir així les cuixes,és millor així no semblaré un palet :)
Però igualment estic preocupada,...
Gràcies :D
Sara Bujalance

HOla! El teu pes és baixet, així que estàs prima! És impossible que tinguis res "gordo", ni les cames ni res.... La persones que t'hagin dit "gorda" s'ho han de fer mirar perquè no veuen bé. Pel que fa a les cuixes, pensa que la forma natural del cos d'una dona implica tenir les cuixes més amples (això és així perquè el cos femení està pensat per dur un embaràs i parir), de manera que les teves cuixes estan bé i no tens perquè amoïnar-te, al contrari, tenir cuixes és el que fa femení el teu cos, així que fes cas de la teva amiga quan et diu que se't veu millor així. I recorda que per mantenir un bon pes només cal menjar equilibrat i fer esport de manera habitual. Molts petons!!