anorèxia
Hola,
tinc 16 anys i he estat un any i mig en un centre per anorèxia però vaig demanar l'alta voluntaria perquè era molt dur i ara fa mig any que no faig cap mena de teràpia, al principi tot era perfecte, havia recuperat la llibertat però m'he anat adonant que sola és molt difícil tirar endavant, de moment vaig fent però volia saber si hauré de veurem malament i controlar el pes i el menjar tota la vida, és a dir, la anorèxia és sempre crònica o hi ha casos que es curen? esque en dos anys que porto lluitan contra aixo no he millorat gens, estic com al principi i no sé quan de temps ho podré suportar...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que expliques imagino que ho estàs passant força malament. L'anorèxia es cura, però per curar-se és imprescindible que facis tractament fins que l'equip terapèutic et donin l'alta. Sé que fer tractament és dur, però és la única manera de superar la malaltia. A vegades hi ha persones que abandonen el tractament de forma voluntària perquè creuen que ja han millorat prou, però quan es fa això el més habitual és tornar a enrere i empitjorar. Encara que costi, fes un esforç i torna a posar-te en tractament. És millor esforçar-se un temps amb el tractament però gaudir d'un benestar de debò després que no pas evitar tractament i no sortir del patiment de la malaltia. Així que molts ànims i torna al tractament, si anteriorment vas posar força ara segur que podràs també. Molts petons!!