No se que fer:(
Hola!!
Tinc un problema... Es que a mi m'agrada un nen desde fa molt, i ja no haguanto mes sense dir-li perque crec que jo també li agrado, pero no ho se. En fi, que no se com dir-li, ni quan. I en el horòscop posava que aquesta setmana li havia de dir jeje...
Siusplau responeu (He guanyat el premi Coca-Cola jaja)
Petons a tothom
P.D: Em sembla fantastica la vostre pagina web. M'entanta!
InterPersonal

Hola Teiamc!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal! Gràcies per escriure'ns!
Doncs si no aguantes més sense dir-li, endavant! Poden passar dues coses: que el sentiment que tu sents cap a ell sigui recíproc i decidiu començar una relació de parella (fantàstic!), o bé que ell no senti el mateix per a tu, cosa que hauràs de respectar i que probablement et costi una miqueta de pair (a ningú ens agrada que ens donin carabasses).
Com fer-ho? Doncs busca un moment de tranquil·litat, on pugueu parlar amb calma, sense interrupcions. Més que perquè l'horòscop digui que li havies de dir aquesta setmana, fes-ho perquè tu et sents preparada i has valorat els pros i contres de la seva resposta.
Enhorabona per haver guanyat el premi Coca-Cola! ;)
Una abraçada!
Mariona Busto
www.consultajove.cat