foreign boy
Hola! moltes gràcies per respondre a la meva consulta, la veritat és que no sabia ben bé on posar-la però m'ha semblat que aquest era el lloc més adient.
El tema és que l'estiu passat, vaig anar amb els meus amics a la platja i allà vaig conèixer a un noi estranger súper mono. La veritat és que amb la meva colla vam estar preguntant-li coses del seu país i ens anavem tirant miradetes i fent indirectes nose estava atontada... Era super adorable i quan ens en vam anar ens tiravem petons al aire (ja ho sé, molt cutre -_-) pero en fi, ens va dir que venia cada any allà. El meu problema ara és que encara penso amb ell i es podria dir que encara que no el conegués gaire, tenia com aquelles papallones allà a la panxa i nose, des de l'estiu passat que penso amb ell i em menjo la olla cada dia. Què és el que hauria de fer? Hi torno aquest estiu per veure si segueix a la mateixa platja? (em va dir que tenia un apartament allà) M'oblido d'ell? si us plau ajudeu-meee!!
P.D.: els meus amics no paren de dirme que hi hem de tornar, que segur que s'enrecorda de mi ja que van veure el que va passar
InterPersonal

Hola Anonim!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies a tu per escriure'ns i explicar-nos la teva història amb aquest "foreign boy"! ;)
Recordes el seu nom? Podries buscar-lo per les xarxes socials i reprendre el contacte, què et sembla? És una manera fàcil per poder parlar amb ell, conèixer-vos una mica més i saber quins plans té per aquest estiu, si anirà al mateix apartament que et va dir que tenia, etc.
Si no és possible contactar amb ell per aquesta via, hauràs d'esperar. Malauradament, encara queda una miqueta per l'estiu, així que tampoc té massa sentit que estiguis cada dia "menjant-te l'olla" com tu dius. Distreu-te, surt amb els amics i les amigues, i quan arribi l'estiu decideix què et ve de gust fer.
Una abraçada ben forta i ja ens explicaràs!
Mariona Busto
www.consultajove.cat