{Com ho haig de fer}?
Hola, em dic Alexandra. el cas es que em mola un noi de la meva classe, faig 2n d' ESO. Hem estat molt units a primer d'Eso fins que li vaig dir que em molava, ell ho va acceptar i em va dir que les coses no cambiarien per més que ell em molés. És mes, ell em va dir que hi havia algo entre nosaltres, o sigui, que erem més que amics pero menys que novios. I es va convertir en el meu millor amic. Degut a una baralla, al estiu no vam parlar i ara al començar les classes, a segon d'eso, hem tingut un altre cop amistat, però no la mateixa que abans. Ja no li anava tant al darrere. Va arribar Nadal i quan per fi ja m'havia aconseguit oblidar d'ell, em va obrir per whatsapp, i ara hi ha dos díes que m'obre, un que no, tres que sí, i un que per nassos l'haig d'obrir jo perquè ara sí que m'agrada de veritat i necessito parlar amb ell. Ara, a classe, hem tornat a establir la mateixa, o encara millor, amistat d'abans. Ell per whatsapp m'envia missatges dient-me que m'aprecia molt però no sé, se que jo també soc la seva millor amiga, pero un día estic molt contenta, perquè m'ha dit que m'aprecia i tot, i un altre, molt preocupada per si parla igual amb altres noies i no només amb mi. Això sí, és super bon nen, i puc confiar moltísisiisisisim amb ell. Però que haig de fer per saber si li agrado o no? Ajuda! Sento que sigui llarg, però és que volia donar detalls per si calía. Gràcies
InterPersonal

Hola anònima,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos tan bé la situació.
Està clar que a tu sí que t'agrada, però que ell està fent comportaments on no és del tot clar. Mira, la veritat és que només ell ens pot dir què sent per tu. Li pots fer alguna indirecte, o observar com es comporta amb tu, però no estaràs 100% dels seus sentiments fins que ell no ho digui.
Ara mateix podries fer 3 coses:
- Tornar-li a dir el què sents per ell
- Esperar uns dies o setmanes a veure com es comporta i cap on deriva aquesta amistat
- Intentar oblidar-lo
Totes tres opcions comporten el seu risc. Valora-les totes tres i dóna't uns dies per decidir quina de les tres vols portar a terme. Tens la sort que no has de prendre cap decisió ara mateix, així que pots agafar-te el temps que necessitis per decidir.
Una abraçada bonica!
www.consultajove.cat