No se q feer:((
Hola moltes gracies per llegir-ho i espero q majudeu ja no se q fer...Fa uns mesos q em vaig començar a rallar pel meu físic i vaig deixar de menjar. Un día vaig anar a casa de una amiga i vaig menjar perq em feia por el q em podien dir...Quan vaig arribar a casa vaig buscar en pagines de Anna i Mía i surtía la autolesió...així q em vaig tallar pero no ha sigut la única vegada ara quan em supera alguna situació vaig al lavabo i em torno a tallar. Cada cegada em sento mes sola i pitjor amb mi mateixa. Que puc fer? Petons adescents 😘😘
InterPersonal

Hola bonica,
Moltíssimes gràcies per ser tan sincera amb nosaltres.
La pressió que suportem actualment per tenir un físic perfecte és molt gran i sovint desmesurat. Aquesta pressió ens fa perdre les ganes de disfrutar de la vida (deixem de menjar!!) per creure que serem més atractius (per qui?).
El cert és que només tenim un cos i ens ha de durar tota la vida, per tant, és molt important que l'estimem i el cuidem. Quan deixem de menjar, no només no el cuidem, sinó que el maltractem i també ens maltractem a nosaltres mateixos!
Sabem que la teva situació no és fàcil, però et demanem dos favors:
1. PARA de tallar-te. Les autolesions no solucionen res. Només ens poden fer sentir bé durant uns segons, però llavors.... llavors apareix la culpa, i de nou, més malestar.
2. Demana ajuda. Potser et sembla que no en necessites. Però des del consultori no podem ajudar-te més. Necessitem que tu actuiïs i et protegeixis! Parla amb la teva mare, o amb la teva tutora o amb alguna persona de molta confiança. Veuràs que si ho comparteixes estaràs millor.
Confia en les persones del teu voltant. Elles t'ajudaran a estar bé. Ja veuràs
Una abraçada molt forta de part de tot l'equip!
Laia Sala
www.consultajove.cat