Doble por ! :O
Hola!
Doncs, ami m'han passat dues coses, bastant males...
1 es que, li vaig dir a la persona que m'agradava, que m'agradava, i ara s'ha trencat l'amistad...
i una de les meves amigues, ara va amb ell i les seves amigues, i diu que les amigues i jo li hem tractat com un ninot, cuant això no es res vereitat.
i la 2, que dos amigues s'han barallat (no se per què...) i ara em diuen, o ella, o jo, decideix..
i jo les vui a les dos!!!!!!!!
No se que feeer!!!!!!
PD: Perdo per les faltes D:
InterPersonal

Hola AmigaLola,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Quan declarem els nostres sentiments a algú, no podem predir la seva reacció i el fet de posar distància és una reacció força habitual. És la manera que tenim de protegir-nos i dir que no estem interessats en la proposta que ens ha fet aquesta persona.
Tingues paciència i aprofita aquest espai per reflexionar si era una amistat de veritat i si t'interessa conservar-la.
En quan a les teves amigues, hauràs de posar-te ferma i exposar la teva situació. Si tu sents que vols ser amiga de les dues, els hi hauràs d'explicar a totes dues. Diga'ls que no vols posicionar-te, que totes dues t'aporten alguna part positiva i que no vols triar només una amistat. Llavors serà cosa seva si volen mantenir l'amistat o no.
Una abraçada bonica
www.consultajove.cat