M'agrada un noi que em tracta fatal.
Hola:) Em dic Julia i m'agradaria que m'ajudessis amb un tema que tal com indica el titol esque estic pillada d'un tio que no emtracta gens be i no se que fer ... T'explicare l'historia perque ho entenguis i puguis aconsellarme. Tinc 16 anys i tenia novio desde feia 2 anys i pico , un dia un noi em va agregar al facebook del meu poble i em va comensar a parlar. aquest noi em va agregar perque li fa classes de guitarra a una amiga meva i va veure una foto meva i va comensar a preguntar x mi i aixi em va coneixer. vam comensar a parlar cada cada dia x la nit i em seblava un noi super curios i q m'agradava la seva forma de ser. nomes ens vam veure un dia x el carrer en una setmana q portavem parlant i a la setmana vam coincidir a un bar on els dos ens vam passar bebent i vam acabar enrollant-nos. Unes setmanes despres vaig deixar al meu novio i em vaig donar conte de q sentia coses per aquest noi que per cert , te 25 anys , pero em va confessar q ell tmb te novia...( al cap duna setmana em va dir q havien tallat) fa molt poc vam quedar a casa seva x la nit q no estaven els seus pares i ho vam fer i al acabar de fer-ho li vaig confessar q m'agradava. es va posar serio i em va dir k aixo ho cambiava tot perque ell no sentia res x mi. jo vaig passar uns dies de merda pero vam seguir parlant i em sentia millor. a la setmana m'entero de q m'ha estat mentint perque no ha tallat amb la novia mai , i nomes ho va dir x aprofitarse de mi . en aquests moments esta amb ella a madrid durant una setmana i jo segueixo pilladissima dell despres de tot el k ma fet. Que faig? li dono una altre oportunitat o directament l'envio a paseo? Gracies:) ( perdo x haverte escrit aki la biblia... necessito q algu m'aconselli)
Elena Crespi

Hola Júlia!
Et diré la meva opinió i espero que no et sembli molt dura. Dius clarament que ho ha fet per aprofitar-se de tu, per tant, jo no li donaria cap oportunitat. De fet, no sé si ell t'està demanant una altra oportunitat o senzillament vol seguir enrotllant-se amb tu sense més.
Algú que s'aprofita de tu no et mereix. Creus que et convé un noi que t'enganya, que s'enrotlla amb tu tenint nòvia (i t'ho amaga), que quan ho feu i li dius que t'agrada ell diu que això no és el que vol... Val la pena? Per què?
El millor que pots fer és trobar un noi que et respecti, que t'estimi, que li agradis, que no t'enganyi i que et faci sentir especial.
Aquest noi no crec que et pugui fer sentir res de tot això si la base és una mentida. Perdona per ser tan dura però és important que et facis respectar per sobre de tot i aquest noi no et respecta gens ni mica.
Molta i molta energia per a poder tirar endavant Júlia!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com