Li dic? o que faig?
Holaa, el meu problema és que a mi m'agrada un nen i a la meva millor amiga li agrada el seu millor amic, gràcies a mi, perquè li vaig estar parlant de ell... No he parlat mai amb el que m'agrada i amb el seu millor amic uns 2 cops. El problema es que el seu millor amic ens mira molt, més ben dit, em mira i alguna cosa li pasa...ya mentens... i a mi ell m'esta començant a agradar, estic feta un liu...no li puc dir a la meva millor amiga perque em mata...que faig?? li dic o qué? i sobre el que m'agrada...tampoc se que fer per aproparme a ell...ell tampoc es que passi de mi (ya sap que m'agrada per causa de un tiu)i avegades menvia senyals...em te boja.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
Sembla que ara mateix estàs feta un embolic! No em queda clar si t'agrada el primer noi, o el seu amic, o potser encara no ho tens clar? Jo et diria que intentis observar-te i mirar quin és el noi que t'agrada i si compleix amb el teu ideal de parella. Sense pressa, ves veient quin dels dos t'agrada més (o potser cap dels dos)
Un cop tu tinguis clars els teus sentiments, serà qüestió de parlar amb la teva amiga (si és el cas) i exposar-li la situació. Sé que no és fàcil el que et demano, però et sentiràs millor i molt més honesta amb tu mateixa i amb la vostra relació d'amistat.
Una abraçada
www.consultajove.cat