No sé si m'entendreu, però deixaré anar el que penso de tot
Em presento, tinc 14 anys, i tinc bastants problemes la veritat. L'any passat, em va fallar moltíssima gent la qual no m'esperava, 5 desenganys en un any, i tan jove...El cas es que he arribat a passar-ho molt malament. Després..Estic malament amb el meu cos, la gent diu qe estic be pero jo no ho veig, he deixat de menjar dos vegades i actualment estic començant la tercera. No vull perquè les meves amigues es preocupen i no es gens agradable...El proxim tema es l'amor. M'agrada molt un amic meu el qual te novia..Un amic meu em diu que si li demostro que valc mes que la seva novia s'en adonarà...però no se jo. Ah, i no se perque, però el meu amic em posa! Però, només em posa perquè tinc molt clar que no m'agrada ni res per l'estil, es un amic i prou, però no tinc ni idea de perquè em posa:'') Pot ser per l'apreci que li tinc o que m'atrau físicament, oi?
I per acabar, no sé que em pasa, però no soc feliç amb mi mateixa, tinc un buit i no ho entenc...
Mercii, i ni que potser no ho sembli ho passo malament
InterPersonal

Hola bonica,
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos com et sents.
Pel que m'expliques sembla que tot se t'ha fet una muntanya i si mires el conjunt, normalment es veu més fosc i difícil solucionar-ho. Així que anirem pas a pas, et sembla?
Primer, em comentes que t'han fallat algunes persones del teu entorn i entenc que estiguis decebuda i et faci mal. Recorda sempre que no podem obligar a ningú a estar al nostre costat (per sort!). Per això és important tenir present qui tenim al costat i si sentim que hi podem confiar. Tots tenim 2 o 3 persones que són incondicionals. Busca-les i cuida-les!
En segon lloc em dius que et preocupa el teu cos. Sovint ens sentim acomplexats i acomplexades per no ser igual a les models o altres persones a qui admirem. Cadascú té un cos diferent i és l'únic que tindrem al llarg de la nostra vida! Per tant, és molt millor estimar-lo i cuidar-lo, no creus? No menjar no és la solució, és un maltracte cap al teu cos i cap a tu. Crec que no et mereixes això, oi?
Procura que cada vegada que et miris al mirall, busquis una part del teu cos que t'agradi (una piga, el somriure, l'esquena o una pestanya!). No marxis fins que la trobis!
Finalment, pel què fa a l'amor.... si el noi que t'agrada ja té parella, hauràs d'acceptar que ell ha decidit estar amb aquesta noia. Qui sap què passarà d'aquí un temps! Però de moment ell ja ha pres aquesta decisió. Si sents que no pots oblidar-lo, potser hauràs de posar distància per així no fer-te mal.
Pel què fa a l'atracció cap al teu amic, és força habitual que ens sentim atrets físicament per diferents persones. Pensa si vols explorar aquesta atracció o si millor deixes que es mori. És decisió teva!
Espero haver-te ajudat una mica a aclarir-te!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat