Kwwwwwwwwwyyyy!
Holaaaa!
Tinc uns quants dubtes, mira, tinc molts grans i tothom em diu que aixo es una etapa de l'adolescencia i que ja passara pero necessito saber quan poden tardar en desapareixer i em passar lepoca de canvis! Porto dos anys aixi! Mesosmenys. Vui saber quan acabare ledat de canvis que en diuen.
Llavors l'altre dubte es que la gent diu que la xocolata fa grans, es vertitat???
Responeuma els dos dubtes, es necessari!
Un petooooo:* perdo per les faltes
Sara Bujalance

Hola Piqui! Depenent de la persona, l'acne pot estar present fins els 16-18 anys aproximadament. L'alimentació influeix sobre tota la nostra salut, inclosa la de la pell, per això és important menjar equilibrat i beure prou aigua per afavorir una bona salut de la pell. Però tot i que l'alimentació tingui a veure amb la salut de la pell, l'acne surt, sobretot, per un tema hormonal. Per això surt principalment a l'adolescència, per tots els canvis hormonals que es donen en aquesta etapa. Així que menja xocolata si t'agrada sense por, però recorda que el que no és convenient és abusar-ne (no en mengis molta cada dia). El que també és important per tractar l'acne és rentar-se la cara amb un sabó especial i posar-se una crema també específica. Si tot i així no marxa, el que pots fer és anar al dermatòleg, ja que et pot donar un tractament per fer marxar l'acne. Molts petons!!