crec que estic gorda... es aixi?
Hola.
Avans de res gracies per ajudar.
Ja fa un temps que les amigues em pregunten que quant peso i la veritat es que no ho sabia. L'alte dia hem va entrar la curiositat i em vaig pesar quan vaig veure que pesava 60 Kg em vaig asustar. jo crec que amb l'edad que tinc no auria de pessar tant. quan vaig preguntar l'altre dia a les meves amigues quant pessaven, la que pessave mes era de 56 Kg.
Creus que pesso massa???
Sara Bujalance

Hola! No puc concretar-te si 60 quilos en sí és un bon pes ja que és necessari valorar-lo amb altres factors com la genètica, estat de salut, alçada, activitat física, edat, etc. Però en principi, per una noia adolescent amb bona salut i una alçada normal seria un pes dintre de lo normal. El millor que pots fer per sortir de dubtes és anar al teu metge i preguntar-li, ell/a et concretarà. I molt important també, no et comparis amb les altres noies, ja que cada cos és diferent i el pes varia molt de persona a persona. Fins i tot, pots trobar dues persones d'igual alçada i pes amb cossos molt diferents, sent un més prim que l'altre, per exemple. El que també és important per assegurar-nos un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Molts petons!!