[Enamorada del seu record]
Hola, tinc un problema i m'agradaria que m'ajudéssiu.
Doncs resulta que des de 1r d'ESO (ara faig 3r) fins ara, he estat perdudament enamorada d'ell.
Però me'n vaig adonar de que ell va canviar de personalitat a 2n. Ell feia el que els altres esperaven d'ell. M'enteneu? Ho feia tot per ser popular. Fins i tot a mi em va arribar a odiar (encara no sé per què). I amb el temps m'he anat convencent de que ell no m'agrada. Perquè ell està canviat i no m'agrada com tracta a la gent. I llavors he arribat a una conclusió: Estic enamorada del seu record, del noi que ell va ser. Se m'enten? Bé doncs no sé com fer per treure'm aquests "sentiments" que tant m'atormenten del cap, per culpa seva estic patint moltísim, tonteja amb la meva millor amiga (la meva millor amiga no sap que m'agrada). No sé que fer. Estic perduda i necessito ajuda. Vull acabar d'una vegada amb aquest patiment que no em deixa viure en pau.
Moltes gràcies. Un petonet.
InterPersonal

Bona tarda,
Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva consulta.
Entenem perfectament el que expliques. Tu estaves enamorada d'aquest noi quan tenia una manera de ser i de comportar-se especifica, diferent de la que té en l'actualitat, per tant, hi ha una part molt positiva en tot això, has sigut capaç d'adonar-te que aquesta persona ha canviat i que ara no és la persona que vols tenir al teu costat, sovint no és tan fàcil adonar-se'n d'aquestes coses, i tu has tingut la maduresa per fer-ho. Ara, gràcies a això tens clares dues coses, la primera, com no vols que es comporti una possible parella teva, i per altre costat, saps quines coses sí que vols que tingui la persona que vols que estigui al teu costat.
Ara el que podries fer és intentar allunyar-te una mica d'aquest noi, tot i que si va a la teva escola, possiblement no sigui fàcil, però pots intentar, en la mesura del possible, intentar coincidir poc amb ell, no mirar les seves xarxes socials, etc. Això sempre ajuda a oblidar. Fes coses que t'agradin, surt a conèixer gent, cuidat molt i tingues clar que segur que amb el temps coneixes una persona que encaixi amb el que tu busques.
Molts ànims!
www.consultajove.cat