Ja no se que fer mes amb ell...
El conec des de fa molt, i fa poc que hem començat a esta junts, mel estimo molt però no se, el no-tu una mica distant amb mi, sempre hem demana per cadar i jo ascla sempre tinc moltes ganes de veure'l i estaria cada segon amb ell però ja porta dos dies dien per cada i a últim moment o quan jo ja soc allà on havíem cadat ell hem diu que no pot cada i hem posa alguna escusa... no se que fer pf... ajuda siusplau..
InterPersonal

Hola Laurii,
Potser hauràs de parlar amb ell i explicar-li com et sents. És possible que algun dia hagi tingut un imprevist i no hagi pogut arribar a temps al lloc i hora on havíeu quedat. Aquests imprevistos passen i ho hem d'acceptar.
Ara bé, quan això es repeteix.... potser és moment de posar els punts sobre les "is". El fet de no presentar-te a una cita o posar excuses d'última hora, és una falta de respecte i compromís cap a la persona amb qui havies quedat. Parla-hi i explica-li que et molesta aquest comportament.
Segons la seva resposta, hauràs de decidir què vols fer, si continuar confiant en ell, o potser tirar cap a una altra banda.
Una abraçada!
Laia Sala
www.consultajove.cat