no em sento be
Durant tot aquest temps me estat engordat, es algu qe me afecte en molts espectes, no nomes de entra a la roba, sino en el amor tambe me afecta, moltes amigues meves, parelen amb nois, tenen novio etc... Jo avans quan era mes prima, parlava amb nois i se interesaven per mi, em feien sertir be. Ara nose no parlo amb nois per tenir algu i estic desitgan tenir una relacio en la qe estigui be. He intentat aprimarme pero nose qe fer, ajudeume. Vull tenir parella.
InterPersonal

Hola appple,
Sóc la Laia Sala, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns.
La situació que expliques és força habitual. Com que no ens sentim a gust amb el nostre cos, ens sentim insegures i creiem que la gent del nostre entorn ens avaluarà i jutjarà pel nostre físic. I evidentment això fa que encara ens costi més relacionar-nos amb els altres.
Tinc la sensació que tens moltes ganes de tenir parella, potser abans t'hauries de centrar una micona en tu i conèixer quines coses t'agraden i quines coses et fan sentir bé. Procura que el teu cos no sigui una barrera per conèixer gent. Proposa't durant una temporada intentar conèixer noves persones. Independentment de si són nois o noies. Veuràs que com més et relaciones, més fàcil et serà iniciar una conversa nova amb un desconegut!
Veuràs com mica en mica aniràs agafant confiança i et sentiràs més còmode amb tu mateixa!
Una abraçada
www.consultajove.cat