Infidelitat
Hola! Em dic Anna i, vaig estar 5 mesos sortint amb un noi, estavam genial i realment em vaig pillar d'ell, tot anava perfecte, bé, hi havien les tipiques discussions de parella pero tot anava bé, i un dia el meu millor amic em va dir que mavia ficat les banyes amb una noia , em va sentar fatal, vaig parlar amb el meu novio i va adonarse q lavia cagat em va demanar perdo em va demanar q mo penses em va dir q anava burratxo i tot, pero mavia fet tan de mal q no podia confiar en ell i vam deixaro, pero els dos seguim sentint algo, jo seria capas d torna am ell si ell em demostrés que ha canviat i q realment puc confiar en ell, però és que ell es un noi que li costa fer el pas perque te molta por a perdre, pero esque es tan dur, ens seguim trobant per barna de tan en tan per casualitat i quan parlem...queda algo, pero es qe ell no fa res per recuperarme, i la meva vida es avurrida si no trobo cap altre noi per distreurem, estic sortint de festa, coneixent gent, pero no trobo ningu que em faci distreurem, odio aquesta sensacio. em sento traicionada, pero , no puc evitar tenir sentimens x ell, pero si no fa res, que he de fer? seguir endevant oi? pero es dur si no trobo algu q mel tregui del cap, estar soltera es gebial pero no soc felis comuera abans
Gràcies per ajudar-me, realment ho necesito
Elena Crespi

Hola lifegoeson!
Una infidelitat i una ruptura de parella són molt difícils de portar, fan molt mal i et fa sentir malament. Però crec qu eseràs prou valenta com per a tirar endavant!
Comentes dues coses importants:
-La primera és el fet de que encara sents alguna cosa per ell però ell no fa res per apropar-se a tu. Per tant, pots fer dues coses:
1- Intentar parlar amb ell sobre el que potser encara queda entre els dos i sobre com et sents i la por que tens per veure com reacciona i què et diu ell
2- Valorar si realment val la pena esperar si ell no fa cap pas per a seguir junts
-La segona cosa que has dit és que la teva vida és avorrida i ara, sense parella, no estàs feliç. Entenc què vols dir però has d'anar alerta. Per aquest motiu NO POTS TORNAR amb ell o començar una relació amb el primer noi que et mig agradi. Ha de ser molt conscient de que estar amb algú ha de ser quelcom que tu realment vulguis i que no ho facis perquè la teva vida és avorrida ja que la relació no portaria enlloc.
Molts ànims i espero que mica en mica vagis estant millor!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com