Mates
Hola. Estic fent primer de bat i les mates se’m donen fatal, les estic suspenent i em fa por arribar a setembre i suspendre-les un altre cop. M’agradaria apuntar-me a un repàs però no vull que la meva mare es gasti tants diners, sé que és necessari però arribar a final de mes també ho és... i un repàs és un cost que ara mateix, no crec que ens puguem permetre. La crisis és una merda. Dubto molt que si al acabar 2n de bat em queda mates, pugui presentar-me a la selectivitat i això és el que em té realment preocupada. Alguna amiga m’ha ajudat amb mates, però a l’hora de fer l’examen suspenc... no serveix de res. Què puc fer? Se que és un cas difícil però de veritat em preocupa.
Gràcies!
InterPersonal

Hola reina! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot , calma. No és un cas difícil el que m'expliques. Tots tenim les nostres coses que ens costen. Està bé que vagis ajudan-te amb amigues. També et díria que en parlis amb els professors. Una altra estratègia seria que més que apuntar-te a repàs , algu pogués venir a casa teva a fer-te classes, però algun estudiant de la universitat. Pots posar un cartell al teu poble de que busques profe o si vius a un lloc que hi hagi universitat pots anar a penajr cartells allà, etc. Parlen amb els teus pares també, potser ells t'ajuden a trobar una solució. Deixa que ells opinin. Vés o posa't en contacte amb el Punt Jove del teu poble o ciutat també, que allà hih a borsa de gent que fa classes aprticulars i potser et poden ajudar. Endavant ! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga