Com canviar i recuperar el que he perdut?
Porto un temps en que he comès molts errors amb nois.
Per no estar segura dels meus sentiments he fet mal a molta gent, i fins ara, que he arribat en aquest punt, he sabut el mal que he fet.
Les meves amigues i amics estàn decepcionats amb mi, els hi he promès canviar pero les coses no són com abans.
Estic avergonyida de mi mateixa, m'agradaria tirar enrere, però no puc.
Em sento molt malament.
Què puc fer perquè, les altres persones tornin a recuperar la confiança amb mi? Per recuperar el que he perdut, que els meus amics em puguin mirar amb els ulls que em miraven abans...?
Neesito ajuda!! Estic canvian, penso que el millor és estar sola, però, com ho demostro?
InterPersonal

Hola bonica,
Doncs ets molt valenta per reconèixer que t'has equivocat i que has fet mal als teus amics. Et felicito!
Has fet un pas molt important i pel que m'expliques estàs intentant reparar el mal que has fet, oi? Doncs vas per bon camí.
Recuperar la confiança d'una persona o d'un grup d'amistats no s'aconsegueix d'un dia per l'altre. Cal que passi un temps per comprovar que aquestes promeses són reals. Així que hauràs de tenir paciència i ser constant. No et desesperis. Arribarà un moment que ells veuran el teu esforç per canviar i t'ho agrairan, ja ho veuràs.
Procura però, relacionar-te amb ells, perquè si et quedes a casa, no podran veure els teus canvis, no creus? Així que acosta-t'hi i apunta't a les propostes que sorgeixin. És la millor manera de continuar unida al grup.
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.consultajove.cat