tot
Hola.
Tinc un problema no em porto gens ve amb la meva madrastre. Quan paso el cap de setmana amb el meu pare no els puc gaudir. Perquè sempre si posa ella pel mig, cada cop tinc menys ganes de anar am ale meu pare. Que puc fer perquè no em pasi això.
InterPersonal

Hola 17'07! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs, és molt important que parlis amb el teu pare de que et sents així. Tens dret a poder-li dir perquè ets la seva filla i algu molt important per ell, i ell té dret a saber que et sents així. Digua-li que vols parlar amb ell d'una cosa important. Digua-li com et sents quan estàs amb ells. Ell té dret a saber-ho i és ell qui t'ha d'ajudar a posar-hi solució! Dóna-li el primer cop demà sent clara fent-li saber això que et preocupa. Fes-ho en un moment en que estiguis tranquil.la i amb un to de veu calmat, perquè ell et pugui escoltar bé i s'adoni de com et preocupa. No pots resoldre això sola, el teu pare hi té una gran part de responsabilitat també. Endavant! eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psicòloga