no se que fer
hola,
tinc un problema. Aques estiu em vaig liar amb un noi per primer cop, però jo li vaig dir que havia sigut aquella nit i jasta. Però des d'aquell dia no he pogut deixa de pensa amb ell. No se que fer estic desesparada. Què puc fer? Em pots ajudar?
InterPersonal

Hola Anonima!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
A la teva consulta no ens expliques si viviu al mateix lloc, si només el veus a l'estiu o pel contrari aneu junts a classe. Sigui com sigui, el que pots fer és reprendre el contacte amb ell. Si personalment no és possible perquè viviu lluny, o et fa més vergonya, les xarxes socials ens ho posen una mica més fàcil. Interessa't per com li van les coses, pels seus gustos i aficions. D'aquesta manera anireu coneixent-vos més, aniràs descobrint si realment t'agrada i si hi ha prou confiança podeu parlar del que va passar a l'estiu. ;)
Una abraçada i molta sort!
Mariona Busto
www.consultajove.cat