Cuixes i alimentació
Hola!
1r dubte: El meu cos es bastant prim sobretot a la part superior però tinc les cuixes i el cul bastant grans i no m'agrada perquè em veig el cos desequilibrat. Faig cada setmana "sentadilles" i exercicis d'aquest tipus per tonificar la zona però no dona gaire resultat. També podria menjar menys però llavors se'm quedaria la part de dalt massa prima pel meu gust. Què puc fer?
2n dubte: Últimament quan arribo a casa després de classe m'agafen "atacs de gana" i encara que bereni bastant segueixo tenint gana, m'intento contenir però quasi sempre acabo picant més. Podria ser pels nervis? Que em recomaneu?
Sara Bujalance

Hola fangirl!
1r dubte: Tenir cos de dona implica, de forma natural, tenir el cul i les cuixes més amples, ja que és necessari de cara a que pugui mantenir un embaràs i parir una criatura. Tenir cuixes i cul és tan normal en la dona com ho és tenir l'esquena ampla en els homes. El model de bellesa femení actual és un model irreal perquè no reflexa la realitat del cos femení (i recorda que moltes de les imatges que veiem als mitjans de comunicació estan manipulades amb photoshop). Així que el millor que pots fer és acceptar la forma femenina del teu cos i menjar equiliibrat i fer esport per mantenir un bon pes. Si ets constant fent esport i fent exercicis com sentadilles, bicicleta, o step, per exemple, treballaràs cames i cul en concret i les veuràs més en forma (però més petites potser no, pensa que una part de la forma i el volum té a veure amb els ossos).
2n dubte: Tenir molta gana en edat de creixement és normal. El que has de fer és menjar de forma saludable quan t'agafin "atacs de gana", prioritzant aliments com la fruita, cereals, pa, etc i moderant el consum de bolleries i dolços, per exemple (els podem menjar perfectament, però de tant en tant, cada dia no és recomanable). I també molt important, esmorza i dina bé i així no arribaràs amb tanta gana al berenar.Molts petons!!