La meva millor amiga
Hola!! El cas és que després de l'estiu em vaig adonar de que la meva millor amiga fuma. Jo no li dic res (bueno en broma), però la veritat és que no m'agrada gens veure com la meva millor amiga es destrossa per dins només per estar una mica depre. No sé com fer per convèncer-la de que ho deixi (segurament no em farà cas) i no sé com ajudar-la per resoldre aquests problemes d'estiu.
M'agrada molt la vostra pàgina! Molta sort!! :)
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc que et preocupi i més si és per un tema de que està malament que hagi començat a fumar. Digua-li què en penses de que fumi, de que et sap greu. Digua-li amb carinyo i amb un to calmat. Potser no la podràs convènçer si no ho vol deixar. Però li pots dir el que penses i recomanar-li o portar-li informació sobre els danys del tabac, dient-li que com a mínim tingui informació dels efectes que té consumir-ne perquè pugui prendre una bona decisió de si deixar-ho o seguir. A la web de elpep.info o laclara.info o a qualsevol punt d'informació juvenil, et donaràn informació sobre el tabac. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk<.Elisabet Aulet Psicòloga