AJUDAAAA
El meu novio i jo portem 1 any i 4 mesos junts, però fa dies que em va comentar que la nit anterior s'havia vist amb una amiga seva que havien quedat, perquè la tia hu havia deixat amb el novio i el despedir-se es van abraçar per la despedida i ella li va fer un pico i ell no va saber reaccionar i van estar 30 segons així, al dia següent hu vaig saber i nose que fer.... Necessito ajuda!!
Gràcies!!!
InterPersonal

Hola Anna!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per explicar-nos la teva història!
Entenem com et deus sentir. Has pogut parlar-ho amb ell? Com se sent? Què va significar per ell? I per tu, què va significar que passés i el fet de que t'ho expliqués?
És important que aclariu les coses entre vosaltres, perquè el que ha passat et pot generar desconfiança cap a ell i això et farà patir. Explica-li com et sents des de que et vas assabentar del que va passar, que intenti posar-se en el teu lloc i com hagués reaccionat ell si hagués passat al revés. És important que deixeu les coses ben clares entre vosaltres i que establiu quin tipus de relació voleu tenir.
Deixant de banda el fet en si, només un consell: en una parella és important compartir els bons moments i les emocions que ens desperten, però també hem d’expressar les situacions que no ens agraden. Per tant, si per tu és important que això no es torni a repetir, ell ho ha de saber.
Una abraçada i molt ànims Anna!
Mariona Busto
www.consultajove.cat