Ajuda Siusplau Tinc Poc Cuul
hola
necessito ajuda si us plau, tinc molt poc cul i aixi no em sento be amb mi mateixa. per aixo necessito la vostra ajuda per a veure si em podeu donar algun consell. Mersii
InterPersonal

Hola Alba!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Tenir poc o molt cul és relatiu, segurament en funció de a qui li preguntis li semblarà una cosa o una altra. Molt sovint ens comparem amb d'altres i això no ens ajuda massa. Com saps, les fotografies de models que apareixen en revistes o webs estan retocades la gran majoria.
Et proposem que facis un exercici: Observa tot allò que t'agrada de tu i sobretot tot allò que fas bé. Fes una llista de totes les coses positives que vagis observant. N'estem convençudes que te'n sortiran un munt! Repassa la llista i adona-te'n que tens moltes qualitats, no només físiques, per sentir-te bé amb tu mateixa. Estima't tal i com ets, això et farà feliç!
Una abraçada Alba!
Mariona Busto
www.consultajove.cat