No estic a gust amb mii mateixa..:"(
Hola!
Tinc 13 anys, i estic una mica grassoneta. Totes les meves amiges són super primes i molt guapes i, rodejada d'aquest entorn, no es que em faci sentir molt bé...
Bueno, que aixo de ser grassa, no m'agrada gens, si us plau, em podrieu dir alguns trucs per sentir-me millor amb mi mateixa quan estic rodejada de nenes pivons?
InterPersonal

Hola Bertaa!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Comparar-nos amb els altres no ens ajuda massa, sempre valorem més les "virtuts" dels altres que les pròpies. Tu t'has de sentir bé amb tu mateixa i acceptar-te tal i com ets, això et farà feliç! Evita comparar-te, no t'aportarà res. Ningú és perfecte (o tothom ho és segons es miri).
Et proposem un exercici que ja hem comentat alguna altra vegada: Observa tot allò que t'agrada de tu i sobretot tot allò que fas bé. Fes una llista de totes les coses positives que vagis observant. Potser al principi et costa més trobar allò que t'agrada i fas bé, però persisteix i ho trobaràs. N'estem convençudes! Un cop ho tinguis anotat, repassa la llista i adona-te'n que tens moltes qualitats, no només físiques, per sentir-te bé amb tu mateixa.
Per altra banda, una dieta variada i equilibrada juntament amb exercici físic moderat pot ajudar-te a mantenir-te en forma i et farà sentir millor!
Una abraçada Berta!
Mariona Busto
www.consultajove.cat