Autoestima.
Hola adolescents, tinc un problema i m'agradaria que m'ajudessiu, no tinc autoestima i no soc segura de mi mateixa i i suposu que detut a aixo tinc bastanta por a anar sola a llocs i a estar sola quan hi ha molta gent al meu voltant, no m'agrada estar aixi perque ho passo molt malament i ja no se que fer,apart d'aixo altres problemes... creieu que necessito ajuda d'un professional? Si es aixi com els i dic als meus pares? gràcies.
InterPersonal

Hola Rossa19!
Sóc la Mariona Busto, psicòloga d'Interpersonal. Gràcies per escriure'ns!
Entenem que no ho deus estar passant gens bé. L'autoestima és una part fonamental del nostre benestar i algunes vegades, especialment a l'adolescència, ens fa la "punyeta" i no ens deixa estar del tot bé. Millorar-la requereix el seu temps i hem d'aprendre a mantenir-la.
Si veus que tu sola no te'n surts, demanar ajuda a un professional és una molt bona opció! Parla amb els teus pares amb tranquil·litat, exposa el que et passa i com et sents tal i com ho has fet amb nosaltres. Busca el moment adequat per parlar amb ells i segur que et donen un cop de mà.
Una abraçada i ànims!
Mariona Busto
www.consultajove.cat