Li molo?
Hola! tinc 13 anys, coneixo a una noia de la mateixa edat que jo, el problema es que: estic pilladíssim per ella, pero que només he quedat una vegada amb ella, parlavem pel facebook hores i hores, fins el dia que ens vam veure, jo penso que li molava fins que em va veure, potser em va veure lleig, o no sé, ara ja ni m'obre, i a ella li mola un dels meus millors amics, pero jo estic enamoradiiissiiim, i ell no ho se, no n'hem parlat mai, com podria fer per molar-li, si ens veiem poquissimes vegades?
InterPersonal

Hola sidos! Sóc l'Elisabet Aulet . Psicòloga d'Interpersonal. Doncs, epr molar-li el que pots fer és anar intentant mantenir el contacte amb ella, cara a cara per poc que sigui i per facebook. Prova d'enviar-li coses agradables (videos, música, etc) que li puguin agradar o coses que n'hagiu parlat a vegades, etc. Tot amb mesura, sense estar-ne massa pendent. Intenta ser amable amb ella . Es tracta d'anar-li donant senyals de vida sovint, però sense passar-te, dixant part a anar-la sorprenent. Hi ha la realitat de que li agrada el teu amic, però això no treu a que si tens ganes d'intentar-ho, estiguis ! També pots expressar-li ,directament i cara a cara; quan la vegis, els teus sentiments i així també aclares temes, espera uns dies a veure com reacciona ella si ho fas. Evidentment no podem controlar el molar-li a una altra persona, però és molt correcte intentar aproximar-nos de maneres amables i divertides i expressar els nostres sentiments. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Eli Aulet Psicòloga