Com puc trobar parella sense sortir de l'armari?
El que em passa és que no vull sortir de l'armari sense tenir clar del tot si sóc lesbiana, bisexual o què. I això estic segura que no se sap fins que no ho proves. La cosa és: com puc trobar una noia amb qui estar si no m'he atrevit mai a dir-li que m'agradava a cap noia per por que ho expliqués, perquè no estic preparada per sortir de l'armari??
InterPersonal

Hola shootmoon98! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs potser et pot ajudar donar-te una mica més de temps. Per escollir bé la aprella qeu volem ens ajuda molt coneixe'ns bé a nosaltres mateixos.
A més, el sentiment del que sentim i per qui ho sentim quan e´s important irn eal va apareixent a poc a poc, com un foc que es va encenent. Llavors arriba un moment que tens clar què sents.
Experimenta i escolta el que sents. Disfruta de la gent del teu entorn i aniràs veient com tot va arribant i vas tenint clars els teus sentiments. Només cal una mica de paciència i al amteix moment anar gaudint del que et diverteixes ara mateix tot i no tenir parella.
una abraçada
ELi Aulet www.interpersonal.cat