Depressió
Hola! Em dic Judith i soc de Mollet del Vallès!
Fa com unes 4 setmanes aproximadament, estic amb depressió constat. Hi ha moments que estic feliç, però hi ha moments que no puc amb els meus problemes. Sento que les amigues estan molt a prop però a la vegada molt lluny. Ja porto uns dies que estic contenta i trista a a la vegada i no sé que fer per millorar el meu estat d'ànim. A estones penso que sóc bipolar o alguna cosa per l'estil. Fa també uns quants dies que em poso a plorar davant de les amigues per una tontería, però llavors tot se m'ajunta i acabo molt malament. Siusplau ajuuudaa urgeeeent. No se que feeeeeeeeeeer!!!
Espero la resposta aviat!
InterPersonal

Hola judithm_18! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs el qeu expliques no té res de cap trastorn. És una situacióp força natural a la teva edat. Els canvis d'humor els té tothom i a la teva edat passen una mica més sobtats.
El qeu un ha de fer és saber i pensar que passarà el mal moment. Sobretot va bé distreure's i respira a fons. La respiració ens ajuda a estar més tranquils i està sempre amb nosaltres. La pots fer servir de seguida que et notis trista.
A vegades estem més susceptibles perquè estem més cansats, o eprquè tenim un mal dia o temporada més baixa, etc.
No passa res. Respira i distreu-te i veuràs que com més pensis que tot passarà, tot es va solucionant.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat