Ajuda!MILLOR AMIGUA PERDUDA!
hola1 BUENO AQUETS ES EL CAS, E PERDUT A LA MEVA MILLOR AMIGUA PER CULAP D'UNA NOIA. LES TRES EREM LES MILLORS AMIGUAS FIEN QUE AQUETS NADAL UNA VA FICA MERDA. LES AMIGUES ES DIUEN SARA I LAURA I LA SARA VA COMENSAR A DIRI MERDES A LA LAURE I DESDE NADAL NO PARLEM, HO E INTENTAT ARREGLA PERO DIU QUE COM QUE E CAMBIAT I NO LI DONAVA BONS CONSELLS SE LA CREU MES A ELLA QUE NOMES PORTA DOS ANYS SEN AMIGUES(GRACIES A MI) I NUSALTRES PORTAVEM 3.. AVEGADES LA TROBU MOLT A FALTAR.. QUE FAIG?? PASUU D'ELLA O QUE PUC FER.. AVEGADES ME DESANIMU PERQUE L'ESTIMU MOLT I BULL TORNAR A SER LES AMIGUES QUE EREM.. AJUDA SIUSPLAU!!
InterPersonal

Hola sweet17! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que la trobis a faltar i estiguis trista. És natural que et sentis així quan ens hem distanciat d'algu que estimem.
Jo diria que pel que dius has fet prou epr a retrobar-te. Ara potser toca deixar una mica de distancia. Potser cal que ella també et trobi a faltar i valori així la vostra amistat.
Si ni això funciona durant unes quantes setmanes. Potser t'hauràs de rumiar si val la pena seguir esforçan-te per algu que potser ara mateix no sap valorar-te.
Prova lo de la distancia! És un bon truc!
Eli Aulet
www.interpersonal.cat