sóc massa tímida:(((
Holaa! Resulta que coneixo un noi des de fa un temps, i primer només el veia de tant en tant, però vam estar dotze dies junts de colonies i ens vam coneixer més. El problema és que a Vilassar (el lloc on anavem de colònies) em deixava anar més perquè erem un grup que ens feiem molt. Però aquest any el veig més perquè fem una classe a l'escola de música junts (i més gent), però seiem de costat i ens fem bastant. El problema és que sóc molt tímida i quan sortim de classe i abans sempre estem junts perquè tenim una estona lliure, però ho esguerro tot perquè no sé treure tema de conversa i segur que es pensa que soc una sosa. A mi ja m'està bé ser amics, perquè tampoc em mola (més que rés em mola tenir un amic guapo i simpàtic),i no sé que fer!!!
PD: sisplau! no em contestis que sigui jo mateixa pq ja ho he intentat!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. El que et pot passar és que estiguis sent molt dura amb tu mateixa dient que ho esguerres tot i que potser es pensa que ets sossa. Li has demanat? tens senyals d'ell de que es pensi que ets sossa? t'ho ha dit? Si sou amics, pren-te'l com un amic, els amics ens han d'acceptar tal com som, no hem de fer esforços per caure bé i ningú ningú és perfecte. A part d'això, també pots anar fent petits passos per sentir-te més satisfeta del que fas. Encara que costi sigues valenta i intenta fer o parlar-li del que et passi pel cap, sense jutjar si és interessant o no. Ser valenta tot i la por et farà guanyar en confiança i seguretat en tu mateixa. Els altres ens han d'acceptar tal com som! No et forcis en donar una imatge perfecte, això et farà estar més tensa. Veuràs que si practiques el tirar.te a la piscina , al final et sortirà espontàni. Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk.Eli Aulet Psicòloga