urgent!!!!! Ja ns k fer!!
Les meves amigues s'han posat en contra meva. M'odien i no he fet res. Elles diuen k els caic malament de sempre a pesar de tot el que he fet per elles. Els he aconsellat, els he ajudat a superar ruptures molt doloroses, pero ara estan contra mi i cada nit ploro pk les trobo a faltar...
NECESSITO CONSELL :(
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs és dur el que dius. Però sobretot ho trobo molt injust!!
Com et sents sabent que has fet tot això per elles i ara no ho aprecien? No estàs enfadada també? segur que vols ser la seva amiga a qualsevol rpeu? o vols amigues que t'apreciin?
Jo em prendria un temps de tranquil.litat per tu mateixa. Un temps on exploris altres amistats i siguis tu la que decideixis amb qui vols estar.
Estar amb algu qeu no ens aprecia ens fa molt mal i hem d'aprendre el més aviat possible a saber escollir bé amb qui compartir el temps.
Tens molt valor, vés amb aquells que sapiguen valorar el qeu vals! Tracta't bé!
Eli Aulet www.interpersonal.cat