No se que fer... AJUDA SIUSPLAU
Hola!
Doncs mireu, el meu problema és que m'agrada moltíssim un noi d'un curs més gran que jo. Però aquest és el seu últim any a l'insti.
Ell no em coneix de res per començar i, a part, més noies molt mes guapes que jo també van darrere seu.
He intentat parlar amb ell per les xarxes socials algun cop, pero ha sigut inútil perquè sóc massa vergonyosa com per dir-li qui sóc.
Porto dies deprimida, i no tinc ni idea de que fer ara.
Siusplau, ajudeu-me.
InterPersonal

Hola Aria! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
Primer de tot dir-te que si estàs enamorada o si et fa tilin? el coneixes suficient epr saber que val la pena estar tan malament per ell?
Potser és important que el saludis i li diguis alguna cosa epr veure com respon. Si no tens informació de si ell s'interessa no et serveix de res estar malament.
Si consideres que viviu "en mons diferents" seria important veure-ho clar per saber si estàs perdent el temps o si val la pena lluitar.
La vergonya és natural en aquestes situaicons però pensa que si t'afrontes guanyaràs temps i sabràs si e´s un noi qeu val la pena, o si e´s un noi que nome´s busca noies guapes.
Endavant
Eli Aulet www.interpersonal.cat